Filosofie

Kwaliteit primeert boven kwantiteit

Mede door onze jarenlange ervaring blinken al onze medewerkers uit in productkennis en klantvriendelijkheid. Bovendien zijn alle aangeboden producten geselecteerd op hun kwaliteit, betrouwbaarheid en servicemogelijkheid.

Motto 1

"Het is onverstandig om veel te betalen, maar het is nog veel erger om te weinig te betalen. Wanneer u teveel betaalt, verliest u wat geld, dat is alles. Wanneer u daarentegen te weinig betaalt, zou u wel eens alles kunnen verliezen, omdat het gekochte object de hem toebedachte taak niet vervullen kan. Volgens de wetten van de Economie is het namelijk onmogelijk om voor weinig geld veel waarde te verkrijgen. Accepteert u de laagste aanbieding, behoort u voor het risico, dat u daardoor neemt, een hoger bedrag in te calculeren. En wanneer u dat doet, dan heeft u ook genoeg geld, om wat beters te kopen" (John Ruskin, ruim 100 jaar geleden).

Motto 2

"De ergernis over de slechte kwaliteit duurt voort als de vreugde over de lage prijs reeds lang vergeten is."

Motto 3

"There is no such thing as a free lunch, and if you pay peanuts you get monkeys."

Bij een tevredenheidstest tussen enkele van onze twintigduizend klanten scoren we dan ook uitzonderlijk hoog, vraag ons gerust naar een referentie voor het soort product of dienst waarin u geïnteresseerd bent.

Onze motivatie

Het is eigen aan de meeste familiebedrijven dat de motivatie om het goed te doen zeer groot is, ten einde de klanten tevreden te laten terugkeren, bij ons is dat net zo, wij hebben dan ook geen team van gladde verkopers in dienst.